Mε μεγάλη αυτονομία το νέο e-Golf



Μέχρι σήμερα οι κατασκευαστές εξέλισσαν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης προκειμένου να προσφέρουν όσο το δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση. Σήμερα αναμετρώνται στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης, με στόχο τη μεγαλύτερη αυτονομία ανά φόρτιση. Η Volkswagen ρίχνει στη μάχη το ανανεωμένο e-Golf, με μπαταρίες αυξημένης χωρητικότητας που προσφέρουν αυτονομία 300 km, έναντι 190 km του απερχόμενου μοντέλου.




Το αναβαθμισμένο e-Golf θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο Βόλφσμπουργκ και από τον Απρίλιο του 2017 παράλληλα και στο εργοστάσιο της Δρέσδης. Η αύξηση της αυτονομίας επιτεύχθηκε από την τοποθέτηση μεγαλύτερης μπαταρίας ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 35,8 kWh. Ο νέος φορτιστής θα επιτρέπει τη φόρτιση στο 100% μέσω οικιακής παροχής ρεύματος σε λιγότερο από 6 ώρες, ενώ μέσω ταχυφορτιστή DC οι μπαταρίες θα «γεμίζουν» στο 80% σε μία ώρα.
Ταυτόχρονα έχει γίνει πιο ισχυρό το ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο έχει πλέον 134 ίππους έναντι 115 του πρώτου e-Golf. Ομοίως, η ροπή έχει αυξηθεί από τα 27,5 στα 29,6 kgm. Το ανανεωμένο ηλεκτρικό της Volkswagen δεν πηγαίνει μόνο… μακρύτερα, πηγαίνει και πιο γρήγορα. Τα 100 km/h έρχονται από στάση σε λιγότερο από 10 sec, ενώ η τελική ταχύτητα αυξήθηκε από τα 140 στα 150 km/h. Ταξιδεύει λοιπόν πιο εύκολα και με περισσότερη ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο.

Το ψηφιακό κόκπιτ του ανανεωμένου Golf εφοδιάζει (προαιρετικά) και το ηλεκτρικό μοντέλο. Με την οθόνη 12,3 ιντσών που αντικαθιστά τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη 9,2 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ο έλεγχος της οποίας γίνεται όχι μόνο φωνητικά και μέσω αφής αλλά και με νεύματα. Στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνονται ρυθμιζόμενο cruise control, ειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας και οχήματα στα «τυφλά» σημεία των καθρεπτών, αυτόνομη πέδηση με ανίχνευση πεζών κ.α.


Πηγές: 1 , 2

Σχόλια