Η Lotus παραμένει πιστή στη φιλοσοφία του ιδρυτή της, Colin
Chapman και ετοίμασε μία νέα έκδοση της Elise που χάρη στην εκτεταμένη χρήση
κάρμπον, είναι ακόμα ελαφρύτερη και
ταχύτερη.
Η Elise Esprint, όπως ονομάζεται, ζυγίζει 798 κιλά, είναι δηλαδή 41 κιλά ελαφρύτερη από την κανονική Elise. |
Από τη νέα μπαταρία ιόντων-λιθίου που διαθέτει,
εξοικονομήθηκαν 9 κιλά, από τα δύο κάρμπον καθίσματα 5 κιλά, από τις νέες
ζάντες άλλα 5 κιλά, από τον πίνακα οργάνων, τα πολυκαρβονικά τζάμια, το νέο
κάλυμμα του κινητήρα και από τη νέα κεντρική κονσόλα εξοικονομήθηκαν συνολικά 6
κιλά και η λίστα συνεχίζεται με πολλά ακόμα εξαρτήματα, τα οποία
αντικαταστάθηκαν με ελαφρύτερα, συντελώντας στο να μειωθεί το βάρος της Lotus
κάτω από τα 800 κιλά.
Η Elise Esprint διαθέτει νέα κονσόλα και ένα νέο μηχανικό
κιβώτιο για ακριβέστερες και ταχύτερες αλλαγές.
Κάτω από το καπό της θα βρίσκεται ο τετρακύλινδρος
ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,6 λίτρων που αποδίδει 136 ίππους και ο τετρακύλινδρος
κομπρεσοράτος κινητήρας 1,8 λίτρων απόδοσης 220 ίππων.
Για να πιάσει τα 100 χλμ/ώρα από στάση, η Elise Esprint με
τον 1,6 λίτρων κινητήρα χρειάζεται 6,1 δευτερόλεπτα ενώ με τον 1,8 λίτρων
κινητήρα 4,3 δευτερόλεπτα.
Η τιμή της Elise Esprint στην Αγγλία θα ξεκινάει από £37.300
για το 1,6-λίτρων κινητήρα και από £44.300 για την έκδοση με τους 220 ίππους.
Ο CEO της Lotus, Jean-Marc Gales, δήλωσε για
την Elise Esprint:
Ένα ευέλικτο και ελαφρύ σπορ αυτοκίνητο δεν μπορεί να
ζυγίζει πάνω από ένα τόνο. Θα πρέπει να ζυγίζει λιγότερο και αυτό είναι ένα
φανταστικό επίτευγμα από την Lotus που κατάφερε, η νέα πλήρως πιστοποιημένη για
το δρόμο έκδοση της Elise, να ζυγίζει κάτω από 800 κιλά.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου