Μελλοντικά SuperCars!

Audi Q8 (2018)

Το είδαμε στην έκθεση του Ντιτρόιτ ως πρωτότυπο, θα το δούμε επίσημα το 2018 στους δρόμους.  Το Audi Q8 θα βασίζεται στο νέο Q7, θα έχει μήκος 5,02 μ., πλάτος 2,04 μ. και ύψος μόλις 1,7 μ., θα είναι αποκλειστικά 4θέσιο (!) και η σχεδίασή του θα είναι άκρως εντυπωσιακή. Θα πατάει σε τροχούς 23 ιντσών, το εσωτερικό θα είναι υπερπολυτελές, ενώ θα υπάρχει μία Plug in έκδοση με αυτονομία 50 χλμ., καθώς και έκδοση RS που θα ξεπερνάει τα 600 άλογα! Αν τα παραπάνω στοιχεία δεν αποκαλύπτουν ένα πληθωρικό χαρακτήρα, τότε τι άλλο;


Porsche Cayenne (2017)

Από τους 2,4 τόνους που ζυγίζει η τρέχουσα γενιά της Porsche Cayenne, η τρίτη θα χάσει περίπου 200 κιλά χάρη στη νέα πλατφόρμα που θα πατά (ίδια με αυτή των Audi Q7, Q8, Bentley Bentaya, VW Touareg και Lamborghini Urus). Αυτό δεν θα συμβάλλει μόνο στη μείωση της κατανάλωσης -ποιος ιδιοκτήτης της ενδιαφέρεται άλλωστε, αλλά στη βελτίωση της οδικής της συμπεριφοράς. Μια Porsche πρέπει να στρίβει σαν Porsche… Όσο για τις επιδόσεις της; Με 600 άλογα, αυτές αναμένονται καταιγιστικές, ακόμα και αν ζυγίζει 2,2 τόνους.


Lamborghini Urus (2018)

Από το 2012 ακούμε και γράφουμε για αυτήν, πλέον έγινε πραγματικότητα. Η Lamborghini Urus έχει ολοκληρώσει τις δοκιμές εξέλιξής της, τα πρώτα κομμάτια θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται το 2017, και οι πρώτοι πελάτες που θα διαθέσουν τα 180.000 ευρώ (προ φόρων) θα παραλάβουν το 2018. Για τις επιδόσεις δεν υπάρχει κάτι επίσημο, όμως με 605 άλογα και 750 Nm κάτω από το καπό, τι να περιμένεις; 


Rolls Royce Cullinan (2018)

Πρόκειται για το αντίπαλο δέος της Bentley Bentaya. Η Rolls Royce Cullinan θα αποκαλυφθεί το 2018, θα πατά σε μια πιο κοντή πλατφόρμα της Phantom II, θα έχει μήκος 5,5 μέτρα, V12 κινητήρα με πολλά άλογα και θα κοστίζει… ακριβά. Όσο μια  Rolls-Royce δηλαδή…


Jaguar E-Pace (2018)

Η Jaguar Ε-Pace είναι το μικρό αδελφάκι της F-Pace και μελλοντικός ανταγωνιστής των Audi Q3 και BMW X1. Τεχνικά στοιχεία δεν έχουν γίνει γνωστά, η πληροφορίες όμως λένε πως θα είναι ένα πολύ οδηγοκεντρικό μοντέλο.


Mercedes AMG hypercar (2017)

Με αφορμή τα 50 χρόνια που κλείνει φέτος η AMG, η Mercedes θα παρουσιάσει ένα hypercar με τεχνολογία από την Formula 1! Κυριολεκτικά. Αρκεί να σας πούμε: 1. Θα έχει πλαίσιο από ανθρακονήματα και θα ζυγίζει λιγότερο από μία Α-Class. 2. O 1.600άρης κινητήρας προέρχεται από το μονοθέσιο της F1 και θα αποδίδει μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες 1.000 περίπου ίππους. Μάλιστα, η ιπποδύναμη θα μπορούσε να αγγίξει τους 1.500 PS, όμως η τεχνικοί θέλησαν να κάνουν το μοντέλο πιο… πολιτισμένο. 3 Το 0-100 θα έρχεται σε 2,5 δλ., το 0-200 σε 6,0 δλ. και η τελική θα υπερβαίνει κατά πολύ τα 300 χλμ./ώρα. 4. Θα κοστίζει περίπου 2.000.000 ευρώ και το πρώτο θα παραδοθεί το 2018. Φυσικά, ελάχιστα θα είναι τα κομμάτια που θα κατασκευαστούν.


Audi Projekt Scorpion

Η ιδέα υπάρχει εδώ και μια 5ετία. Προκειμένου η Audi να τονίσει το αγωνιστικό της προφίλ, αλλά και τις τεχνολογικές ικανότητές της, σκέφτεται να κατασκευάσει ένα hypercar με την τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει από την εμπλοκή της στο LeMans. Τώρα για το αν τελικά θα βγει ένα τέτοιο μοντέλο στην παραγωγή, δεν βάζουμε το χέρι μας στη φωτιά, ειδικά μετά τα απόνερα του dieselgate που έχουν αναγκάσει το γκρουπ να αποσυρθεί. Πάντως, αν τελικά προχωρήσει το project μην περιμένετε κάτι λιγότερο από 1.000 άλογα και επιδόσεις κάτω από τα 2,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα…


Lotus Elise (2020)

Το 2020 ίσως να δούμε μια νέα γενιά της Lotus Elise. Σύμφωνα με το αφεντικό της Lotus, Jean-Marc Gales, το μοντέλο θα είναι πιστό στις βασικές αρχές του, δηλαδή θα έχει χαμηλό κέντρο βάρος και θα είναι πολύ ελαφρύ (στα 900 περίπου κιλά), αγωνιστική οδική συμπεριφορά και κορυφαίες επιδόσεις.


Porsche 911 (2019)

Η 8η γενιά της θρυλικής Porsche 911 βρίσκεται στη διαδικασία των δοκιμών και παίρνει σιγά σιγά σάρκα και οστά. Το μοντέλο θα πατάει σε νέα πλατφόρμα (κοινή σε μεγάλο βαθμό με αυτήν του Audi R8), η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση περισσότερων μορφών κίνησης (βλ. υβριδική), και δίνει περισσότερη ελευθερία στη σχεδίαση της ανάρτησης. Μάλιστα, το γεγονός πως θα είναι και υβριδική, καθυστερεί την εξέλιξή της καθώς πρέπει να βρεθεί η άριστη λύση για την εταιρεία, κατά την οποία το βάρος των μπαταριών δεν θα επηρεάζει την οδική συμπεριφορά που πρέπει να διαμορφωθεί.



Σχόλια